הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2012 10:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  סתם מתוך עניין.
נושא: סתם מתוך עניין. תאריך: 10/21/2012 10:15:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

איך ולמה אתה קובע שברקסים של שימנו עדיפים על אוויד?


חזרה לפורום