נושא: אתה מתכוון שהכלוב נשבר? תאריך: 10/21/2012 10:19:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
ב XTR יש אפשרות להחליף את הכלוב. אבל הוא דיי יקר ולא תמיד כדאי להחליף אותו. לפעמים עדיף לקנות מעביר חדש. (XT כן? לא XTR הוא יקר לאללה :giveFinger: )
אם אתה רוצה אתה יכול להעלות תמונה לפה של המעביר אבל זה נשמע כאילו אין הרבה מה לעשות.
|