הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2012 8:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  מכמה סיבות
נושא: מכמה סיבות תאריך: 10/22/2012 8:06:00 AM
מחבר/ת: דני ברץ

1. מבחינת המודולציה, שימנו הרבה יותר לינארים זאת אומרת, ככול שלוחצים יותר הבלימה חזקה יותר ביחס ישר לעוצמת הלחיצה. בקיצור יותר קל ומדויק להאט. באוויד יש הרגשת מעיכה של הידית ובסוף הגלגל ננעל.

2.כיוונון, הרפידות באוויד הרבה יותר קרובות לרוטור מה שמקשה לכוון בצורה מושלמת. על אחת כמה וכמה אם הדיסק קצת עקום.

3. עמידות, כבר ראיתי כמה וכמה סטים של אוויד שאחרי שנתיים הלך להם האטם בידית מה שהצריך שיפוץ בעלות נכבדת.

באופן אישי, השימנו מרגישים יותר טוב ומדויק. כוח העצירה מעט חלש מהאוויד אבל יש לכך פיצוי במודולציה מעולה.


חזרה לפורום