הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2012 8:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  טיפ לפעם הבאה
נושא: טיפ לפעם הבאה תאריך: 10/22/2012 8:48:00 AM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

בפעם הבאה שאתה מרכיב ידיות בלם אל תהדק יותר מידי את הבורג (כמובן שהידית צריכה להיות יציבה ולא רופפת) וכך במקרה של נפילה או מכה הידית רק תסתובב ולא תתעקם או תשבר
כדי שתעלה תמונה כדי שאנשים יבינו את הבעיה


חזרה לפורום