נושא: מנסיוני..... תאריך: 10/22/2012 1:23:00 PM
מחבר/ת: מאור דרור
הכאבים קשורים בעיקר לתנוחה
הוסבר לי שתנוחת הישיבה לוחצת על גיד במפרק כף היד שגורם לעצירת דם ועקצוץ וכמובן לכאב
התנוחה ה"נכונה" היא כזו שבה אתה יושב רפוי ולא מתוח והידיים מעט כפופות על הגריפים
המלצתי (שמבוססת על המלצות של רבים וטובים שעזרו לי....)
שלב א´- שיפור זוית ידיות בלם והעברת הילוכים, כיוונון הכסא קדימה אחורה לשיפור תנוחה ( עד כאן לא הוצאת שקל) שלב ב´ - אם לא הועיל - החלפת סטם לקצר וגבוה יותר (עד 150 ש"ח)ו/ או החלפת גריפים (עד 350 ש"ח) שלב ג´ - מדידה פרטנית אצל אנשי מקצוע (יש כמה בודדים כאלה)והתאמת המכלולים כנ"ל (עלות הבדיקה כמה מאות שקלים) שלב ד´ - החלפת אופניים
בכל אופן אל תגיע למצב שהכאב נמשך קבוע ו/או מעבר לזמן הרכיבה (אם כן אל תרכב ולך לרופא)
תודה לך ruby K
בהצלחה
|