נושא: אני קניתי לפני חודש תאריך: 10/22/2012 4:03:00 PM
מחבר/ת: שי כהן
מ"סלאלום" בתל אביב זוג Kona Stuff משומשות אחרי שעברו הסבה לSingle Speed ע"י הבעלים הקודם. האמת, חשבתי שאם אני קונה מחנות מקצועית אני אקבל מוצר מוגמר, אבל המציאות קצת רחוקה מזה..
אתמול הזמנתי כמה תוספים (שמנים, צמיגים וכו´). בסופו של דבר משהו כמו 2000-2500 ש"ח ויש לי אופני Urban Jungle מטורפות :)
|