הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2012 7:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר שמר עם תוכן  פתרון שעבד אצלי
נושא: פתרון שעבד אצלי תאריך: 10/22/2012 7:07:00 PM
מחבר/ת: אמיר שמר

האופציות :
להנמיך את הכיסא במידה והוא גבוה מידי ביחס לכידון
או לקנות סטם קצר שניתן לכוון את הזוית שלו עד שתגיע למצב שלא יופעל לך לחץ רב מידי על פרקי הידים.
אצלי זה עבד מצויין


חזרה לפורום