נושא: התייעצות דגמים ספציפיים תאריך: 10/22/2012 8:19:00 PM
מחבר/ת: wild goat
היי, אחרי סיבוב נוסף חזרתי עם התלבטויות לגבי כמה דגמים, אשמח לחו"ד:
gt avalance 4.0 - הילוכים 24 ב~1950 trek skye s 3900 - הילוכים 24 ב~1600 \ 1800 trek skye sl 4300 - הילוכים 27 ב-~2250 norco storm 6.1 - הילוכים 24 ב~1900 http://www.norco.com/bikes/mountain/adventure-xc/storm-6/
מבחינת נוחות השילדה הכי אהבתי את הnorco, אוולאנצ´ וטרק 4300, ולא כ"כ יודעת אם זה שווה את ההבדל במחיר ואיזה מהם יכול ישמש אותי ליותר זמן.
שוב תודה (:
|