הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/22/2012 10:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  לי זה דווקא מרגיש הפוך
נושא: לי זה דווקא מרגיש הפוך תאריך: 10/22/2012 10:34:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אני מעדיף את אוויד על שימנו בעיקר בגלל ששימנו מרגיש לי on/off כלומר יש מתגלגל ויש עוצר ויותר קשה להגיע למצב של אמצע.
בניגוד לאוויד שמרגיש לי שהמהלך של הידית הוא יותר רציף ויש יותר רגש בידית משימנו.

כיונון הרפידות לא היווה לי בעיה באף אחת מהמערכות. אם יודעים איך ומה לעשות זה עניין של כחצי דקה לכוון את הברקסים.

מבחינת עמידות אני גם לא מסכים. נכון שטיפול של אווד הוא לא הכי זול אבל כדי לטפל בשימנו צריך לשלוח את הברקס לDAA ובאוויד לא צריך ללוח ליבואן. חוץ מזה גם לא ראיתי יותר אוויד משימנו באים לטיפול באטמים וכד´

חוץ מזה הרבה יותר נוח וקל לי לעשות בליד לאוויד. לא יודע למה אני יותר מסתדר עם מערכות סגורות. בליד לשימנו תמיד קצת מבאס אותי ;)


חזרה לפורום