נושא: Brain תאריך: 10/22/2012 10:41:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
לדעתי פטנט מגניב מאד.
הבולם לא עובד (אצלך האחורי) עד שהוא מקבל פידבק מהשטח. אם אתה רוצה הסבר מפורט על איך כל העניין עובד יש באתר של ספשלייזד. אבל בעיקרון זה שסתום אנרטי שברגע שהגלגל מקבל פידבר מהשטח הוא נפתח והבולם עובד.
בקשר לאוויד. לדעתי אחלה ברקסים. יש לי על האופניים ולא חושב לרגע להחליף אותם. אולי לאוויד XO החדשים אבל חסר לי טיפה כסף בשביל זה :giveFinger:
|