נושא: אני סקרן למה לא סטמפג´מפר? תאריך: 10/22/2012 10:51:00 PM
מחבר/ת: r t
רמת המכלולים שלהם כמעט זהה לטעמי אבל הבלמים של הטרק טובים בהרבה. יש גם 20 מ´´מ מהלך לטובת הטרק שזה גם חשוב לדעתי אבל אני לא מנוסה איתם . ספשלייזד יש לי מספיק שנים בשביל לומר שה XC , הסטמפי והאינדורו נפלאים ונותנים תמורה סופנית להשקעה בכל אופן הייתי מעדיף ובגדול את הסטמפי אם הם לא בהפרש מחיר שאתה לא מעוניין בו. כמו כן אני אישית ממליץ על דגמים איכותיים ויקרים מיד 2 ולא פשוטים יותר וחדשים
|