טקסט הודעת פורום
| 10/23/2012 11:21:00 PM |
|
נושא: תודה + תאריך: 10/23/2012 11:21:00 PM
מחבר/ת: דוד אפריאט
ידידי החמוד והיקר הדבר הראשון שאני עושה כל שבוע זה ביקור בתחנת המשטרה .....ושיטוט קבוע באתרים יד 2 וכ"ו תודה בכל אופן ..ףמה המספר של הקצין?????????????
|
חזרה לפורום |
|
|