הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/24/2012 8:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ram Aharoni עם תוכן  אין לי מושג מה עשה תנסה לשמן בכול אופן ותבדוק
נושא: אין לי מושג מה עשה תנסה לשמן בכול אופן ותבדוק  תאריך: 10/24/2012 8:02:00 AM
מחבר/ת: Ram Aharoni

אל תשכח לשחק עם ההילוכים לאחר השימון
יכול להיות גם שיש צורך בהחלפת קסטה לרוב מחליפים שרשרת+קסטה ביחד אבל זה רק באם הקסטה גמורה ,כששרשרת גמורה זה יכול להצביע גם על קסטה גמורה אך לא מחייב
תתחיל עם שימון שרשרת וגלגל"ש קדמי וקסטה


חזרה לפורום