נושא: אין לי מושג מה עשה תנסה לשמן בכול אופן ותבדוק תאריך: 10/24/2012 8:02:00 AM
מחבר/ת: Ram Aharoni
אל תשכח לשחק עם ההילוכים לאחר השימון יכול להיות גם שיש צורך בהחלפת קסטה לרוב מחליפים שרשרת+קסטה ביחד אבל זה רק באם הקסטה גמורה ,כששרשרת גמורה זה יכול להצביע גם על קסטה גמורה אך לא מחייב תתחיל עם שימון שרשרת וגלגל"ש קדמי וקסטה
|