הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2012 11:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי עם תוכן  החלפת מזלג.
נושא: החלפת מזלג. תאריך: 10/26/2012 11:16:00 PM
מחבר/ת: שי

שלום. אני רוכב על זנב קשיח 26" KTM ומאד מרוצה חוץ מ... המזלג. כיום מותקן סנטור מקורי שלא ממש עונה לי על הדרישות ולכן מעוניין להחליף. לצערי התקציב מאפשר רק יד 2. ולכן כמה שאלות.
1.האופנים שלי מידה XL והסטירר שלי כיום הוא 23 ס"מ כאשר מותקנים ספייסרים של 3 ס"מ. האם סטירר קצר יותר עם פחות ספייסרים ניתן להתקנה, והאם ישנה משהו חוץ מתנוחת הרכיבה, והאם ניתן לפתור את זה ע"י החלפת סטם?
2. מתוך הנחה שאני רוצה להישאר עם הגלגלים שלי, האם ניתן לעלות בקוטר הציר? כיום 9.
3. למטרות רכיבת שבילים לבנים לרוב, כ-80 ק"מ בשבוע, איזה סוג מזלג מומלץ (אויר / שמן/ או משהו אחר)?
תודה מראש


חזרה לפורום