הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2012 5:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  החלפת מזלג
נושא: החלפת מזלג תאריך: 10/27/2012 5:50:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

1. כן, כן, וכן. שים לב שאורך הסטירר יכול להתקצר במידה שהספייסרים מוסיפים ולא יותר. המידה שלך ארוכה, ולא כל בולם יד"ש יתאים לך - קניית בולם כזה תשאיר אותך עם בולם חסר שימוש, אז כדאי להיות בטוח.
2. כדי לעלות בקוטר הציר עליך להשתמש בטבור גלגל התואם לציר הרצוי. אפשר להרכיב את החישוק מחדש על טבור אחר, אבל קרוב לודאי שהחישורים לא יתאימו. תשובה מוסמכת לזה תקבל מבונה גלגלים שיודע בדיוק מהו הגלגל שלך (למשל, שיראה אותו במו עיניו).
3. ברוב המכריע של בולמי אויר יש גם שמן, אבל אני מניח שאתה מעמיד אויר מול סליל מתכת. לרכיבה "רגועה" על שבילים חלקים יספיק השיכוך של בולם אויר, ומשקלו הקל יותר (בהכללה) יהיה יתרון. כמובן שאם אתה כבר משקיע כסף, כדאי לקנות משהו איכותי שישרת אותך לשנים רבות.

בהצלחה


חזרה לפורום