נושא: כבל מעביר אחורי shimano lx נכנס לקסטה בזמן רכיבה תאריך: 10/28/2012 12:03:00 PM
מחבר/ת: קוסטה
הי התחדשתי באופניים יד שניה :). יצאתי לרכב איתם ובאיזשהו שלב נתקע לי הכבל של ההמעביר האחורי בגלגלי השיניים (בקסטה). לאחר בחינה של הכבל ראיתי שהלולאה בין השילדה למעביר די גדולה, ובעת קיפול מסוים מגיעה לתוך גלגלי השיניים של הקסטה. בבית פירקתי אותו אך לאחר כמה ניסיונות הגעתי למסכנה שאי אפשר לקצר אותו יותר מדי בגלל האופי של החיבור למעביר וחוסר הגמישות של שיכבת ההגנה השחורה של הכבל. כפי שניתן לראות כאן בתמונה: http://esportebike.com.br/admin/fotos/cambiolx1.gif נקודת החיבור נמצאת די רחוק מה שמצריך לולאה די גדולה בשביל לחבר אליה את הכבל. חיפשתי קצת באינטרנט וראיתי שעוד אנשים התלוננו על זה. יש למישהו רעיון איך אפשר לסדר את זה?
|