טקסט הודעת פורום
| 10/28/2012 10:54:00 PM |
|
נושא: הכי טוב תאריך: 10/28/2012 10:54:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
תעבור לסראם :giveFinger:
סתם. הבחור פה נתן לך תשובה מעולה. זה ככה בהרבה מעבירים של שימנו. ככה הם תיכננו את זה. לדעתי לא הכי מוצלח ואני מעדיף סראם אבל זה אני.
|
חזרה לפורום |
|
|