הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2012 10:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  הכי טוב
נושא: הכי טוב תאריך: 10/28/2012 10:54:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

תעבור לסראם :giveFinger:






סתם. הבחור פה נתן לך תשובה מעולה.
זה ככה בהרבה מעבירים של שימנו. ככה הם תיכננו את זה. לדעתי לא הכי מוצלח ואני מעדיף סראם אבל זה אני.


חזרה לפורום