נושא: התעקמות בגלגל השיניים האמצעי הקידמי תאריך: 10/28/2012 11:07:00 PM
מחבר/ת: mark
נתחיל מזה שאני רוכב די חדש. תוך כדי הרכיבה שמתי לב לרעש מחזורי שלא היה מקודם. במבט מלמעלה על גלגלי השיניים הקדמיים אני רואה שהגלגל האמצעי התעקם מעט. האם ניתן ליישר את הגלגל ? האם להחליף? מה הנזק? מה עשיתי לא נכון ברכיבה? האם זה נכון שהעברת הילוכים "תחת עומס" (בעלייה תוך פידול בעמידה) אסורה?
תודה.
|