טקסט הודעת פורום
10/30/2012 10:13:00 AM
יוחאי שקולניק
החנות "סלאלום" החשמונאים
נושא:
החנות "סלאלום" החשמונאים
תאריך:
10/30/2012 10:13:00 AM
מחבר/ת:
יוחאי שקולניק
חייב לציין לטובה ולפרגן על
השירות,הנסיון,הידע,והיחס.
קניתי שם אופניים ועוד כמה מוצרים נלווים
ואני מאוד מאוד מרוצה.
חזרה לפורום