טקסט הודעת פורום
| 10/30/2012 10:17:00 PM |
|
נושא: לא ממש מיסתורי תאריך: 10/30/2012 10:17:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
יש הרבה דגמי כניסה שמיוצרים על פי מפרט של היבואנים על מנת להתאים את האופניים לארץ.
ההבדלים הם במפרט ואני מנחש שזה כדי להוריד את המחיר של האופניים.
|
חזרה לפורום |
|
|