הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2012 10:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיכאל קפלן עם תוכן  שאלה לגבי Trans AM
נושא: שאלה לגבי Trans AM תאריך: 10/31/2012 10:14:00 PM
מחבר/ת: מיכאל קפלן

שלום
אתה מוכר שילדה בלבד, או שילדה עם בולם?
או אולי רוצה מחליף לאופני XC טהור (TREK 8000)?
ערב טוב
מיכאל


חזרה לפורום