טקסט הודעת פורום
10/31/2012 10:14:00 PM
מיכאל קפלן
שאלה לגבי Trans AM
נושא:
שאלה לגבי Trans AM
תאריך:
10/31/2012 10:14:00 PM
מחבר/ת:
מיכאל קפלן
שלום
אתה מוכר שילדה בלבד, או שילדה עם בולם?
או אולי רוצה מחליף לאופני XC טהור (TREK 8000)?
ערב טוב
מיכאל
חזרה לפורום