טקסט הודעת פורום
11/4/2012 12:54:00 PM
יוחאי שקולניק
ברקס קדמי (שמן) לוחץ על הגלגל באופן קבוע
נושא:
ברקס קדמי (שמן) לוחץ על הגלגל באופן קבוע
תאריך:
11/4/2012 12:54:00 PM
מחבר/ת:
יוחאי שקולניק
הגלגל לא מסתובב חופשי
איך מכוונים ?
מה הבעיה ?
חזרה לפורום