טקסט הודעת פורום
| 11/4/2012 3:37:00 PM |
|
נושא: ברקסים תאריך: 11/4/2012 3:37:00 PM
מחבר/ת: יוחאי שקולניק
סוג הברקסים : שימנו דאור לא החלפתי רפידות לגבי הברגים ,כן יש שני ברגי כוכב (לא LN) על הרפידות לא נגעתי בהם . מה זה רוטור ?
תודה על ההתיחסות
|
חזרה לפורום |
|
|