הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2012 4:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  כיוון
נושא: כיוון  תאריך: 11/4/2012 4:01:00 PM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

היי
אם יש כיוון , אז לא על רפידות אלא על ידית ברקס . DEOR רמה בסיסית אז אני לא מאמין שישי . מה שניתן לעשות , זה להוציא את הרפידות בעדינות מקליפר ( יחידה שעוצרת ) ואז לפתוח את הבוכנות בעדינות בעזרת כלי איזה שהו .
רוטור , זה דיסק עגול שמבצע את העצירה .
תראה בסרטון בהתחלה איך להוציא את הרפידות ולפתוח בוכנות .
http://www.youtube.com/watch?v=tKueHUBM0J0



חזרה לפורום