נושא: כיוון תאריך: 11/4/2012 4:01:00 PM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
היי אם יש כיוון , אז לא על רפידות אלא על ידית ברקס . DEOR רמה בסיסית אז אני לא מאמין שישי . מה שניתן לעשות , זה להוציא את הרפידות בעדינות מקליפר ( יחידה שעוצרת ) ואז לפתוח את הבוכנות בעדינות בעזרת כלי איזה שהו . רוטור , זה דיסק עגול שמבצע את העצירה . תראה בסרטון בהתחלה איך להוציא את הרפידות ולפתוח בוכנות . http://www.youtube.com/watch?v=tKueHUBM0J0
|