טקסט הודעת פורום
11/5/2012 4:22:00 PM
עופר פי
מוכן להגיע לאיזור לטרון?
נושא:
מוכן להגיע לאיזור לטרון?
תאריך:
11/5/2012 4:22:00 PM
מחבר/ת:
עופר פי
כי אם כן אז יש על מה לדבר.
איזה סגנון אתה רוכב?
אגב, אופניים בונבוניארה :)
חזרה לפורום