הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2012 4:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר פי עם תוכן  מוכן להגיע לאיזור לטרון?
נושא: מוכן להגיע לאיזור לטרון? תאריך: 11/5/2012 4:22:00 PM
מחבר/ת: עופר פי

כי אם כן אז יש על מה לדבר.
איזה סגנון אתה רוכב?
אגב, אופניים בונבוניארה :)


חזרה לפורום