טקסט הודעת פורום
11/5/2012 5:33:00 PM
עדי לאבלין
וואלה יש מצב
נושא:
וואלה יש מצב
תאריך:
11/5/2012 5:33:00 PM
מחבר/ת:
עדי לאבלין
אפשר קצת פרטים?
תודה על הקומפלימנט:)
לידע כללי אני לא בכושר טוב, אני
אחרי פציעה שהשביתה אותי לתקופה
ארוכה.
חזרה לפורום