הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2012 5:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי לאבלין עם תוכן  וואלה יש מצב
נושא: וואלה יש מצב תאריך: 11/5/2012 5:33:00 PM
מחבר/ת: עדי לאבלין

אפשר קצת פרטים?
תודה על הקומפלימנט:)
לידע כללי אני לא בכושר טוב, אני
אחרי פציעה שהשביתה אותי לתקופה
ארוכה.


חזרה לפורום