נושא: שלום לכולם חד שבפורום תאריך: 11/5/2012 7:15:00 PM
מחבר/ת: תומר
אני רוכב כעת על אופני FELT Q500 ז"ק שהן נהדרות אבל אני מעוניין לעבור לשיכוך מלא. אני נוסע כ9 ק"מ ביום חצי אספלט חצי שדות קופצניים. נראה לי שההתלבטות הצטמצמה לשני זוגות: NORCO FLUID DX או JAMIS DAKAR XC SPORT אודה מאוד על חוות דעת, (לא הצלחתי למצוא בפורום השוואה בין זוגות אלה בעבר) או המלצות לאופניים אחרות בטווח זה- אני לא כל כך מעוניין לרכוש יד שניה מכיוון שהבנתי בתחום שואפת לאפס, ואין לי איך לוודא את תקינות האופניים. או שמא עדיף להוסיף כ 2000 שח לדגמי כניסה של felt merida וכיוב´? תודה מראש!
|