הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2012 8:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב לוי עם תוכן  אז מה בחרתי בסוף?...........
נושא: אז מה בחרתי בסוף?........... תאריך: 11/6/2012 8:10:00 AM
מחבר/ת: יניב לוי

קניתי סנטה קרוז הקלר 2006 יד שנייה מטופלים מצויין, הם 26, אופניים מאד נוחים וקלים
נראה לי שגם מבחינת המחיר ל"אופני הכניסה" שלי 4500 ש"ח בחרתי נכון.

תודה על העזרה :suss:


חזרה לפורום