טקסט הודעת פורום
| 11/6/2012 12:57:00 PM |
|
נושא: טיפוס הר תבור תאריך: 11/6/2012 12:57:00 PM
מחבר/ת: נדב בהלול
שלום, אני מתכוון לטפס את הר תבור ורציתי לשאול האם מישהו יודע אם קיים איזשהו מסלול בשטח שניתן דרכו לטפס להר- אני מעדיף לא לעשות את זה על הכביש. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|