טקסט הודעת פורום
11/7/2012 9:53:00 AM
יוחאי שקולניק
כואב בתחת
נושא:
כואב בתחת
תאריך:
11/7/2012 9:53:00 AM
מחבר/ת:
יוחאי שקולניק
האם זו פונקציה של זמן הסתגלות ?
אגב הכסא הוא הכסא המקורי של קונה
ואני רוכב עם טייץ רכיבה מרופד.
חזרה לפורום