הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2012 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי שקולניק עם תוכן  כואב בתחת
נושא: כואב בתחת תאריך: 11/7/2012 9:53:00 AM
מחבר/ת: יוחאי שקולניק

האם זו פונקציה של זמן הסתגלות ?
אגב הכסא הוא הכסא המקורי של קונה
ואני רוכב עם טייץ רכיבה מרופד.



חזרה לפורום