הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2012 10:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי שקולניק עם תוכן  בולם אחורי
נושא: בולם אחורי  תאריך: 11/7/2012 10:52:00 AM
מחבר/ת: יוחאי שקולניק

יש לי אופני kona cadabra
רוצה להחליף בולם אחורי לבולם אויר(כרגע יש קפיץ..)
איך אני יודע איזו מידה של בולם מתאימה לי ?

שאלתי בחנות את המכונאי פעם אחת אמר לי שמתאים 160 ופעם 165

איך אדע בוודאות ?



חזרה לפורום