טקסט הודעת פורום
| 11/7/2012 10:52:00 AM |
|
נושא: בולם אחורי תאריך: 11/7/2012 10:52:00 AM
מחבר/ת: יוחאי שקולניק
יש לי אופני kona cadabra רוצה להחליף בולם אחורי לבולם אויר(כרגע יש קפיץ..) איך אני יודע איזו מידה של בולם מתאימה לי ?
שאלתי בחנות את המכונאי פעם אחת אמר לי שמתאים 160 ופעם 165
איך אדע בוודאות ?
|
חזרה לפורום |
|
|