טקסט הודעת פורום
11/7/2012 11:29:00 AM
דני פריגל
השטח בתבור סבוך ולא רכיב...
נושא:
השטח בתבור סבוך ולא רכיב...
תאריך:
11/7/2012 11:29:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
לצערי אין משהו נורמלי בתבור
דני
BCR
חזרה לפורום