טקסט הודעת פורום
| 11/9/2012 11:29:00 AM |
|
נושא: K2 זה מדבקה היום תאריך: 11/9/2012 11:29:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
עד לפני כ3-4 שנים היתה חברה כזו. קנדית אם אני לא טועה. בשנים האחרונות היא נעלמה, וסינים שולטים במותג. לא נראה לי שיש כיום יבואן רשמי שייקח אחריות.
|
חזרה לפורום |
|
|