הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/10/2012 9:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  עונה על שתי השאלות
נושא: עונה על שתי השאלות תאריך: 11/10/2012 9:26:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ

לשאלה הנוכחית: הצלבה קיצונית אף פעם לא מומלצת. אבל במערכת הדאבל החדשות מיקום הקראנק מאפשר להשתמש בשמונה גג"שים עם כול פלטה ככה שלמעשה ההבדל בין זמינות יחסים שונים בין 20 ל30 הילוכים מצטמצם.

לשאלתך מלמטה: בגדול, במערכת עם קראנק טריפל תהיה לך פלטה גדולה יותר באופן משמעותי,
מצד שני ביחס הכי מהיר אצלך (36*12) אתה יכול להחזיק מהירות של 30-35 קמ"ש בקאדנס סביר ביותר, סביב ה80 סל"ד. ככה שההחלטה היא שלך, אבל לדעתי לא יהיה לך חוסר משמעותי אלא אם אתה משייט במהירויות גבוהות מאוד.

מה שכן, וזה מבלי לפגוע או לבאס, הקאמבר אלו אופני ש"מ לשטח רציני ביותר. אם עיקר הרכיבות שלך הן במסלולים סלולים ושטח קל, למה בחרת באופני שטח אגרסיביים (יחסית)?
לא היה לך עדיף ללכת על זנב קשיח איכותי או ש"מ עם מהלך בולמים קצר יותר? אני שואל באמת מסקרנות, ומה שלא יהיה הקאמבר אלו אחלה אופניים.


חזרה לפורום