טקסט הודעת פורום
11/11/2012 6:03:00 PM
ישראל גלס
נשפך לי קצת שמן (מקצועי) לבולם הקדמי
נושא:
נשפך לי קצת שמן (מקצועי) לבולם הקדמי
תאריך:
11/11/2012 6:03:00 PM
מחבר/ת:
ישראל גלס
הבולם הקדמי חורק ממש. יש מה לעשות או להחליף רפידה?
תודה לעוזרים
ישראל
חזרה לפורום