הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2012 10:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  נראה לי בלם/ברקס
נושא: נראה לי בלם/ברקס תאריך: 11/11/2012 10:42:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

בולם לא חורק כמעט ואין לו רפידות ;)

ולעניין, אם אני מבין נכון תחליף רפידות ותנקה את הרוטור.
שמן ברפידות אי אפשר לנקות. גם לא בשריפה של הרפידות.


חזרה לפורום