טקסט הודעת פורום
| 11/11/2012 10:42:00 PM |
|
נושא: נראה לי בלם/ברקס תאריך: 11/11/2012 10:42:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
בולם לא חורק כמעט ואין לו רפידות ;)
ולעניין, אם אני מבין נכון תחליף רפידות ותנקה את הרוטור. שמן ברפידות אי אפשר לנקות. גם לא בשריפה של הרפידות.
|
חזרה לפורום |
|
|