טקסט הודעת פורום
11/11/2012 10:44:00 PM
זיו פרץ
נפרמה?
נושא:
נפרמה?
תאריך:
11/11/2012 10:44:00 PM
מחבר/ת:
זיו פרץ
אם אני מבין אותך אז היא נשברה.
בדרך כלל אפשר להחליף את החלק השבור בחוליית חיבור מהיר.
חזרה לפורום