הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2012 10:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  נפרמה?
נושא: נפרמה? תאריך: 11/11/2012 10:44:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אם אני מבין אותך אז היא נשברה.

בדרך כלל אפשר להחליף את החלק השבור בחוליית חיבור מהיר.


חזרה לפורום