טקסט הודעת פורום
11/12/2012 11:14:00 PM
עידן כהן
היי!!
נושא:
היי!!
תאריך:
11/12/2012 11:14:00 PM
מחבר/ת:
עידן כהן
אתה יכול לתאר את האבדה?
איזה דגם וכאלה?
האם היה לך משהו על הזיכרון של הGPS?
חזרה לפורום