נושא: בחירת אופניים ראשונות תאריך: 11/13/2012 2:36:00 PM
מחבר/ת: יקיר
היי לכולם! אני לא כל כך מבין באופניים, חוץ מזה שרכבתי עליהם כשהייתי קטן :laugh: אני צריך אופניים לנסיעה בעיר כל יום, ובטח גם דרך קיצורי דרך לא סלולים התקציב 1500 עם חריגה קלה יש שני דגמים ברוזן ומינץ מרידה מאטס 15 http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=779&ArticleID=4772&Page=1 וGT אגרסור 2012 http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=778&ArticleID=3847&Page=1 רציתי לדעת איזה מתאים לי יותר... אישית, אהבתי את הצורה של הGT ורציתי לקנות את הדגם של 2010 אבל הוא אזל מהמלאי כנראה... אני גובה 1.66 לא שוקל הרבה :)
|