נושא: המלצה תאריך: 11/14/2012 10:53:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
אני אישית מאוד הואב את השתי החברות הנ"ל . אישית רוכב כרגע על ספשלייז אנדורו . תראה , אם אתה מתכנן לבצע רכיבות כלילות למרחקים ללא כניסה לרכיבות טכניות וסינגלים אז ממה שאתה הצגת הייתי ממליץ לך על מרידה . כי קמבר נותים יותר לאופהיים טרייל ולא קרוס קנטרי . אבל לפי דעתי בחנות אין שום בעיה להוסיף פלטה שלישית ולהפוך אותם גם ל30 הילוכים שזה נותן מענה למהירויות יותר גבוהות .
אבל , אני ממליץ גם לבחון אופניים ברמה טובה בזנב קשיח . לרכיבות כלילות וארוכות זה מאוד מומלץ ואף אופניים 29" . אין להם איבוד כוח עקב חוסר מתלה אחורי .
בהצלחה .
|