טקסט הודעת פורום
| 11/14/2012 11:16:00 AM |
|
נושא: המלצה תאריך: 11/14/2012 11:16:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
טוב . תקציב שלך לא גבוה ועקב כך אני באמת ממליץ לך על אופניים זנב קשיח . לצרכים שלך אתה צריך לקחת משהו טוב שניתן לשדרג עם הזמן ושייתן מענה . אני מאוד ממליץ על דגמים של GT אבלנץ´ . שלדה טובה , גאמטריה נוחה . בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|