טקסט הודעת פורום
| 11/14/2012 8:36:00 PM |
|
נושא: בולמי דיסק תאריך: 11/14/2012 8:36:00 PM
מחבר/ת: סער שירן
שלום אני רוכב על אופני ktm bark 30 ויש לי מעצורים לא הכי טובים לסגנון רכיב של am רציתי לקבל יעוץ לאיזה מעצורים כדי להחליף חשבתי על shimano zee m640 או shimano xt החדש או דגם אחר בכלל ישמח לעזרה תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|