נושא: אופני כניסה תאריך: 11/14/2012 11:16:00 PM
מחבר/ת: אילן
מעוניין באופני כניסה ז"ק בסביבות 2000 ש"ח לטובת רכיבה בשטח ללא אקסטרים וקפיצות. צריך XL, רוצה 29", חברה טובה, בולם 100 מ"מ ושני דברים לא ברורים לי לחלוטין: א. איזה שימנו מינימלי לקנות שישמר, שיעשה את העבודה, שלא ירעיש, שיעבור וכו´ - האם צריך ששני המעבירים יהיו באותה רמה מינימלית? ב. מה לגבי בלם אחורי - דיסק? הידראולי? רגיל? מה? מה? בתודה מראש!! ;)
|