נושא: מעצורי ה XT נחשבים מעולים ואמינים תאריך: 11/15/2012 2:36:00 AM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
אישית רוכב על XT ישנים יותר והם פשוט מעולים. לדעתי גם SLX יהיו טובים וקצת פחות יקרים סדרת ה ZEE היא חדשה וממוצבת מעל ה XT. יש למעצורים שלה 4 פיסטונים. בעבר היה דגם XT עם 4 פיסטונים שהיה נחשב עוצמתי במיוחד ואולי עוצמתי מידי לרכיבת AM
|