הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2012 2:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  מעצורי ה XT נחשבים מעולים ואמינים
נושא: מעצורי ה XT נחשבים מעולים ואמינים תאריך: 11/15/2012 2:36:00 AM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

אישית רוכב על XT ישנים יותר והם פשוט מעולים.
לדעתי גם SLX יהיו טובים וקצת פחות יקרים
סדרת ה ZEE היא חדשה וממוצבת מעל ה XT.
יש למעצורים שלה 4 פיסטונים.
בעבר היה דגם XT עם 4 פיסטונים שהיה נחשב עוצמתי במיוחד ואולי עוצמתי מידי לרכיבת AM


חזרה לפורום