הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2012 8:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני ברץ עם תוכן  29 לא בהכרח יותר טוב
נושא: 29 לא בהכרח יותר טוב תאריך: 11/15/2012 8:00:00 AM
מחבר/ת: דני ברץ

בטח אם אתה מתכנן לרכב אגרסיווי.
עוד הילוך בקסטה לא משנה הרבה עדיין יחסי העברה קיצוניים יהיו זהים
לGT שילדה מאוד מוצלחת, בולם 120 ומעצורים הידראולים.
הארו כבדים יותר וכ29 גם יהיו איטיים בצורה משמעותית.
לך על הGT


חזרה לפורום