טקסט הודעת פורום
11/15/2012 8:14:00 AM
עידו דמרי
תודה חברים עזרתם לי מאוד
נושא:
תודה חברים עזרתם לי מאוד
תאריך:
11/15/2012 8:14:00 AM
מחבר/ת:
עידו דמרי
מבלי לרכב עליהם אפילו, אני מקבל את התחושה שה GT Avalanche דגם מוצלח וששווה ללכת עליו.
היום אני יבדוק אותם.
חזרה לפורום