הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2012 8:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו דמרי עם תוכן  תודה חברים עזרתם לי מאוד
נושא: תודה חברים עזרתם לי מאוד תאריך: 11/15/2012 8:14:00 AM
מחבר/ת: עידו דמרי

מבלי לרכב עליהם אפילו, אני מקבל את התחושה שה GT Avalanche דגם מוצלח וששווה ללכת עליו.
היום אני יבדוק אותם.




חזרה לפורום