הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2012 8:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  תראה
נושא: תראה  תאריך: 11/15/2012 8:40:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

היי
אין סוף לדגמים המלצות אבל , אתה מתי שהו חייב לעצור . קרקורם דגם מאוד מוצלח לפ דעתי , אבל . מה אתה רוצה לרכב ? כמו שדני אמר בסינגלים ורכיבות טכניות 29 מרגישות די מגושמים . 26 הרבה יותר זריזים וגם יותר מהירים .
בנוסף עם גובה 170+ יכול להיות שתרגיש יותר מדי גבוה על 29 . ראיתי הרבה חברה שלא התחברו לזה עקב כך .
שוב פעם , אני אוהב זריזות ומהירות וזה מה ש26 נותנים .
תחליט לאיזה כיוון אתה הולך ותבחר .

בהצלחה .


חזרה לפורום