נושא: תראה תאריך: 11/15/2012 8:40:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
היי אין סוף לדגמים המלצות אבל , אתה מתי שהו חייב לעצור . קרקורם דגם מאוד מוצלח לפ דעתי , אבל . מה אתה רוצה לרכב ? כמו שדני אמר בסינגלים ורכיבות טכניות 29 מרגישות די מגושמים . 26 הרבה יותר זריזים וגם יותר מהירים . בנוסף עם גובה 170+ יכול להיות שתרגיש יותר מדי גבוה על 29 . ראיתי הרבה חברה שלא התחברו לזה עקב כך . שוב פעם , אני אוהב זריזות ומהירות וזה מה ש26 נותנים . תחליט לאיזה כיוון אתה הולך ותבחר .
בהצלחה .
|