הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2012 8:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  המלצה
נושא: המלצה  תאריך: 11/15/2012 8:47:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

היי
לפי הדרישות שלך התקציב די נמוך לפחות בחצי . הדגם הטוב שייתן לך מענה עם מכלולים טובים זה GT קרקורם 1 .
אבל גם דגמ 2011 עולה בסביבות 3500 .
http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=697&ArticleID=3173&Page=1
דגמים פחות מזה הולכים עם חלקים יותר פשוטים ובלמים מכניים שזה לא טוב לגודל זה .

אז או תתגמש בתקציב או תחפש משהו אחר .

מה הגובה שלך אם אתה צריך XL ?


חזרה לפורום