הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2012 9:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן עצמון עם תוכן  אופני כניסה
נושא: אופני כניסה תאריך: 11/15/2012 9:40:00 AM
מחבר/ת: אילן עצמון

אני 1.94....
מה לגבי רמות השימנו? מה לחפש כמינימום?
איך orbea dakar?


חזרה לפורום