נושא: תשובה תאריך: 11/15/2012 9:48:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי
היי כן , אתה באמת XL :) . תראה , היום כל החלקים הם טובים . הבדלים בין רמות נמוכות לרמות גבוהות הם בדיוק (שזה לא מורגש כימאת ) ובנושא של משקל . חלקים היכותים שוקלים הרבה פחות . אם אתה ממש רוצה חלקים טובים אז מרמה SLX ומעלה או בSRAM מרמה SRAM5 אבל גם ברמות יותר נמוכים תרגיש טוב לא פחות . מבחינת בלמים , בגודל שלך בהחלט ממליץ על בלמים הדראולים . ORBEA - דגם לא מוכר לי כלל וגם לא רואה אותו הרבה בשטח . אז אין לי מה להגיד
בהצלחה
|