הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2012 9:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vladi007 קוזמינסקי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה  תאריך: 11/15/2012 9:48:00 AM
מחבר/ת: vladi007 קוזמינסקי

היי
כן , אתה באמת XL :) . תראה , היום כל החלקים הם טובים . הבדלים בין רמות נמוכות לרמות גבוהות הם בדיוק (שזה לא מורגש כימאת ) ובנושא של משקל . חלקים היכותים שוקלים הרבה פחות .
אם אתה ממש רוצה חלקים טובים אז מרמה SLX ומעלה או בSRAM מרמה SRAM5
אבל גם ברמות יותר נמוכים תרגיש טוב לא פחות .
מבחינת בלמים , בגודל שלך בהחלט ממליץ על בלמים הדראולים .
ORBEA - דגם לא מוכר לי כלל וגם לא רואה אותו הרבה בשטח . אז אין לי מה להגיד

בהצלחה


חזרה לפורום